wtorek, 28 stycznia 2014

Vintage Modernity

Jeśli chodzi o synchronizację czasu publikowania naszych stylizacji z aktualnie panującą za oknem aurą, to musimy nad nią jeszcze trochę popracować.;) Z racji tego, że realizujemy obecnie sporo projektów, których efekty będą widoczne na blogu dopiero za jakiś czas, zdjęcia prezentowanych looków były robione nieco wcześniej, gdy na zewnątrz nie było jeszcze śniegu, co zresztą widać na ostatnich filmikach. Mimo wszystko dzień był jednak chłodny, dlatego postawiłam na warstwowy set: do czarnego body założyłam marmurkowe dżinsy oraz biało-czarny sweter ze wzorem nawiązującym do stylu etno firmy DRESSLILY (znajdziecie ją także na facebooku klikając TUTAJ), która w swoim szerokim asortymencie ma do zaoferowania nie tylko odzież, ale także biżuterię, zegarki, buty, torebki, akcesoria oraz bieliznę. Do tego na wierzch dorzuciłam cieplutki płaszcz z C&A, a jeśli chodzi o buty to pierwsza myśl jaka przyszła mi do głowy, to wykorzystać w tej stylizacji botki, jednak to rozwiązanie wydało mi się dość oczywiste, dlatego przełamałam ciepłą całość zakładając białe trampki.:)

Magda












COAT: C&A
BLACK&WHITE SWEATER: DRESSLILY 
BODY: BERSHKA
PANTS: MANGO
SHOES: CONVERSE
BELT: SINSAY
BAG: GUESS

57 komentarzy:

  1. równiez ubolewam nad pogodą za oknem... niska temperatura, deszcz, śnieg i praca do 16 coraz bardziej uniemożliwiają mi zrobienie sensownych zdjęć :( ale staram się nad tym pracować. Co do zestawu - rewelacja, płaszcz jest cudny!
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba każdemu pogoda za oknem utrudnia chwilowo robienie zdjęć ;)
      dziękuję Madziu! :*

      Usuń
  2. świetna stylizacja!!! body jest boskie!
    jakiego podkładu używasz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sweter! Fajnie, młodzieżowo :) bardzo mi się podoba :)
    http://red-hairedfashionista.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten sweter robi karierę na blogach, słusznie, fajny jest.

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi jak zwykle podoba się torebka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. należy do jednej z moich ulubionych co zresztą nietrudno zauważyć ;)

      Usuń
  6. Super look , body świetne, sweterek chyba sobie sprawie bo fajny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  7. body jest meega :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle przepięknie. :)
    Jak wy to robicie, że na waszym blogu nie ma ani jednej złej stylizacji? :D


    Pozdrawiam, Niepoprawny! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham takie luźne swetry!
    www.magfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne body :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny blog, bardzo fajnie czyta się twoje posty :p jeśli ci się u mnie podoba możesz zaobserwować, będzie mi bardzo miło, a ja z chęcią się odwdzięczę, jeszcze raz fajnie tu ♥ zapraszam do mnie ada-aduska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczny zestaw i ten cudowny sweter :)
    http://smileewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudownie:) bardzo podoba mi się sweter:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, prześlicznie!!!! *.* <3
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. body są rewelacyjne! pozdr i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz! Połączenie sweterka z body jest genialne!
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko jak zawsze świetnie dobrane ! Genialne dżinsy, które pięknie na Tobie leżą ! Bardzo podoba mi się body i płaszczyk ! Cudowna torebka !

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialne połączenie! Body świetne, w swetrze się natychmiast i nieodwołalnie zakochałam! :)

    __________________
    http://rosanafashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. idealny look ;p

    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. a mi się spodnie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne spodnie! A sweter posiadam taki tylko czarny również od dresslily :)

    http://wardrobeordinarygirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. JEJKU JAKIE ŚLICZNE ZDJĘCIA!!!

    julajulaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne spodnie:)
    http://pandusia5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Body rządzą kochana!;)
    Buziaczki dla was dziewczynki :-*:-*
    Zapraszamy również do nas w wolnej chwili;)

    Patrycja i Daria

    OdpowiedzUsuń
  25. Sweter rewelka! Zazdroszczę figury!

    OdpowiedzUsuń
  26. świetna stylizacja :)
    uwielbiam takie połączenia rurek trampek i fajnego swetra :)

    OdpowiedzUsuń
  27. wygladasz super!!! masz swietna figure! ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. body są rewelacyjne! :) całość onieśmiela :D

    OdpowiedzUsuń
  29. genialny modernizm!
    z pozdrowieniami:*

    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. genialne body! kiedy je kupilas?

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny zestaw, rewelacyjny sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  32. cześć, chciała bym nawiązać współprace z pewną firmą jednak do tego potrzeba mi 1000 obserwacji ;( bardzo staram się je zdobyć. Kiedy osiągne swój cel chciałabym zorganizować rozdanie, konkurs w podziękowaniu za okazaną pomoc. Była bym bardzo wdzięczna jeśli ktoś obserwował mój blog i mi w tym pomógł była bym bardzo wdzięczna : http://prestizowaelita.blogspot.com/ z góry dziękuję i życzę miłego dnia. Za każdą obserwacje się odwdzięczam. <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetnie wyglądasz! :) Piękne są te butki, zazdroszczę tych okularków ;)

    http://loveilivesiforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. jak ja chciałabym mieć takie włosy! wyglądasz rewelacyjnie! nie mogę się napatrzeć, tak mnie inspirujesz :))
    jeśli masz chwilę to zapraszam do mnie - jeśli podoba Ci się mój blog, zaobserwuj, będzie mi niezwykle miło :)

    http://luxurypauline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten płaszczyk wygląda na bardzo cieplutki, a do tego jest śliczny! :))
    I ten sweterek biało czarny oraz body bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny zestaw, w sam raz na co dzień :) Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  37. świetnie wyglądasz ;)
    właśnie dziś przywędrował do mnie taki sweter ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Mega look...... zapraszam do Mnie http://bastonidifashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. ŚLICZNA JESTES I KOLOR WŁOSÓW MASZ IDEALNY :)

    OdpowiedzUsuń