czwartek, 30 stycznia 2014

American Dream

Zazwyczaj posty zawierające filmiki pozostawiamy bez komentarza, jednak dzisiejszy wpis stanowi odstępstwo od reguły. Powodem tego jest nasz udział w konkursie na "Blog Roku 2013" organizowanym przez portal onet.pl. Dziś o godzinie 15:00 rozpoczął się II etap konkursu, czyli Wasze głosowanie, do którego pragniemy Was serdecznie zachęcić i gorąco prosić o wsparcie, wysyłając smsa o treści D00265 pod  numer 7122 i tym samym oddając głos na nasz blog. Głosowanie kończy się 06. lutego 2014 roku o godzinie 12:00, do tego czasu można wysyłać smsy. Czas start!:)

* UWAGA : 1 numer telefonu = 1 głos !!!

Alicja i Magda

20 komentarzy:

  1. Świetny filmik :)

    julajulaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. filmik jest mega :D
    powodzenia w II etapie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam Was, tyle pozytywnej energii! :) muszę doładować konto przed 6.02 haha :))

    OdpowiedzUsuń
  4. super filmik ;]]

    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje! :) wiedziałam, że Wasz sukces to tylko kwestia czasu :D
    filmik boski :*

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny filmik! :)
    i powodzenia!
    ja również biorę udział w tym konkursie i bardzo proszę o głosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia :) Świetny filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny filmik i ogromne gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zagłosuję i na Was :) i można głosować na inne blogi z tego samego numeru, tylko raz można na dany blog :) Powodzenia i dobre zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteście boskie dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny blog obserwuje i myślę że ty też mnie zaobserwujesz <3 Wysłałam SMS i zagłosowałam życzę powodzenia
    http://jula-julian.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. trzymam kciuki :))
    zapraszam do siebie !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialny filmik!
    Powodzenia. :)
    Zasługujecie na wygraną. ;)

    Pozdrawiam, Niepoprawny.

    OdpowiedzUsuń
  14. mam nadzieję że wasz blog wygra.
    zasługuje na to :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podoba filmik :*
    http://pandusia5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Blueberrysweetness.blogspot.com zapraszamm

    OdpowiedzUsuń