środa, 22 stycznia 2014

The Burning Red

Płaszcz we wzór panterki prezentowałam Wam niedawno w wersji eleganckiej, więc tym razem przyszedł czas na luźniejszy look. To, że trampki  świetnie pasują do dłuższych płaszczy wiemy wszyscy, ale zauważyłam, że zazwyczaj łączy się je z gładkimi materiałami, dlatego postanowiłam na przekór wykorzystać w tej kombinacji zwierzęcy print. Do tego białe spodnie, t-shirt z kolorowym nadrukiem, torebka kolorystycznie zbliżona do płaszcza i wreszcie najważniejszy element ożywiający całość - czerwone okulary przeciwsłoneczne z żółtymi wykończeniami  marki Firmoo (znajdziecie ją także na facebooku), których wyjątkowo ciemne szkiełka zdecydowanie ochronią nasze oczy przed promieniami słonecznymi. Firma aktualnie prowadzi kampanię promocyjną "First pair free", o której więcej przeczytacie klikając TUTAJ . Dodatkowo na stronie macie możliwość wirtualnego przymierzenia okularów po załadowaniu swojego zdjęcia, co możecie uczynić klikając zakładkę "Try On View". Firma oferuje nam 30% vouchery dla naszych czytelników na ich okulary, więc chętne osoby prosimy o poinformowanie nas o tym w komentarzu pod postem, wówczas zwrócimy się do Firmoo z prośbą o zniżki dla Was.:)

Alicja













COAT: RESERVED
T-SHIRT: KOCHLAND FASHION
PANTS: ZARA
SHOES: CONVERSE
BAG: GUESS
SUNGLASSES: FIRMOO




58 komentarzy:

  1. Alicja, wyglądasz piękne. Cudowne połączenia płaszcza i trampek! Okulary też bardzo w moim guście :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten płaszczyk masz przepiękny i bardzo mi się podoba w takiej stylizacji !

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na sesję w garażu :) Jesteś bardzo kreatywna :)

    www.madameblossom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. mega mega mega! ;o

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz!!!!!!!!!!!!!!!!
    Obserwujemy???
    bestgirl135.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Okulary świetnie pasują do Ciebie, a ten płaszcz bardziej podoba mi się w wersji sportowej
    www.magfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny płaszczyk! Okulary też mi się bardzo podobają ;)
    Mrs Vain

    OdpowiedzUsuń
  8. jak oglądam te zdjęcia to aż mi się cieplej robi! :D świetnie :D

    http://deebson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja :D Trampki boskie <3 Mega!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam, witam!
    Rewelacyjny płaszczyk!!
    Nie byłabym sobą, gdym nie skomentowała torebki! <3
    Piękna jest!!!
    buziaczki!!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam okulary z Firmoo i są po prostu nieziemsko wspaniałe :) Polecam!

    www.rosee-hirst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny zestaw, baaardzo mi się podoba:):):)

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie wyglądasz, cudna pantera! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dla mnie najlepsza stylizacja! Taka jaką lubię. Elegancko + na luzie. I moja ukochana panterka!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna stylizacja. Wszystko pasuje idealnie. Styl taki jak lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie spodziewałam , że panterka na płaszczu może wyglądać tak dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W 100% zgadzam sie z tym komentarzem...na dodatek to moj ulubiony look z tym printem

      Usuń
  17. Super ! Pięknie wyglądasz *-* Śliczna bluzka ^^
    Ami ♥
    http://this-is-my-life-brooklyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Piekna stylizacja a okulary sa boskie! gdzie byly robione zdjecia? Swietna sceneria!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny klimat na zdjęcia, stylizacja jest fantastyczna! :)
    http://smileewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Dokladnie tak! jak gwiazda filmowa...to najlepsze okreslenie Twojego looku ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakim aparatem robisz zdjęcia i kto jest Twoim fotografem?

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześliczna stylizacja :)
    Naprawdę wpadła w mój gust!
    http://pandusia5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Płaszczyk stylowy, fajny pomysł na takie zestawienie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak zwykle niesamowicie pięknie! Macie styl i klasę! ;)
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zestawienie! Jak zwykle zachwycasz Alicjo!

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam dość nietypowe pytanie. Otoż ile masz wzrostu? Bardzo zgrabnie wyglądasz w tej dość nietypowej stylizacji! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. dobra miejscówa na zdjęcia i śliczna modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniały zestaw ; ) Faktycznie okulary przełamują kolorystykę, bardzo dobry wybór :)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Trochę zimno teraz na trampki, ale sam wygląd bardzo mnie przekonuje. A Ty wyglądasz bardzo promiennie na każdym ze zdjęć, aż miło patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny blog, na pewno będę często zaglądać :) obserwuję :) zapraszam do mnie kiri1998crazylife.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję Ci ---> https://www.facebook.com/photo.php?fbid=780184555345053&set=a.163941373636044.41033.145216628841852&type=1&theater
    Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny zestaw! A te okulary, piękne! Bardzo mi się tu podoba, będę częściej wpadać;* Jesteś śliczna! Obserwuję, zapraszam do mnie, z góry dzięki: http://aisaak-blog.blogspot.com/

    Pozdrawiam, AISAAK. ;**

    OdpowiedzUsuń
  33. Megaa świetny blooog ;3 . Będę zalądać ^^ OBSERWUJEE ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. obecnie mam identyczny kolor włosów

    OdpowiedzUsuń
  35. świetny płaszcz :D
    obserwuję i dziękuję za obserwację u mnie :)

    http://heroine-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. swietne okulary! jakiego podkladu uzywasz?

    OdpowiedzUsuń
  37. pięknie! planuję zakup tych bucików :))

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam białe tenisówki :) Pasują do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  39. uwielbiam panterkę, zazdroszczę płaszcza! :))

    poklikasz w linki w ost. poście? z góry dzięki, Mała Mi. :*

    OdpowiedzUsuń
  40. Okulary jak i cała stylizacja - genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Stylizacja i zdjęcia są świętne!

    ¦ olusiek-blog.blogspot.com

    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  42. Stylizacja i zdjęcia są rewelacyjne!!
    Jesteś tak piękna że mogłabyś zostać gwiazdą filmową!!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    julajulaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Pięknie!!!! Cudowny płaszczyk i torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Kocham panterę, świetny płaszcz i połączenie białych rurek z białymi Conversami!

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetna stylizacja :) Ślicznie Ci w tych okularkach!
    Pozdrawiam, WingsOfEnvy Blog
    :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetna stylizacja!
    Cudowny płaszczyk i torebka :)
    Bardzo ładnie Ci w okularach ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. super płaszczyk !! :) uwielbiam panterkę <3 widziałam go w Reserved i dopiero na Tobie zrobił na mnie takie wrażenie <3 ślicznotka !:*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Hej Dziewczyny! :)
    Jestem pod wrażeniem Waszych stylizacji. Uwielbiam wszystkie! <3 :)
    Niedługo wybieram się na dwa tygodnie do Egiptu. Podrzucicie parę ciekawych pomysłów co założyć na plażę lub basen?

    Całuję! :***

    OdpowiedzUsuń