poniedziałek, 13 stycznia 2014

Picking Flowers

Jak już kiedyś pisałam, z racji wykonywanego zawodu (praca w biurze), większość mojej garderoby odbiega od stylu sportowego, który ostatnimi czasy zdecydowanie przypadł mi do gustu, dlatego zaczynam gromadzić coraz więcej rzeczy w tym stylu, jednak staram się je dobrać w taki sposób, aby nadawały się zarówno do pracy, jak i na weekendy, w zależności od tego z czym je zestawię. Pomimo, że bluza nie należy do najelegantszych części garderoby to w tym roku była tak mocno promowana przez projektantów, że niektóre jej modele nabrały zdecydowanie bardziej szykownego charakteru. Do takich właśnie należy prezentowania niżej floralowa bluza, która świetnie komponuje się zarówno z dżinsami i sportowymi butami, jak i  ze spódnicą oraz obcasami. Postanowiłam przedstawić tę drugą wersję, ponieważ jej sportowy charakter wydaje się być oczywisty, natomiast wiele razy słyszałam, że dziewczyny nie mają odwagi przełamać stylu i zaryzykować łączenie sportu z elegancją - więc dzisiejszy post stanowi moją interpretację takiej kombinacji.;)

Alicja










FAUX FUR: NN
JACKET: ZARA
SWEATSHIRT: MANGO
SKIRT: ZARA
SHOES: KAZAR
BAG: CALVIN KLEIN

66 komentarzy:

  1. czekałam na tego posta :) bluza jest rewelacyjna! i świetnie ją zestawiłaś!
    buźka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu! Czyli zamierzony efekt wzbudzenia zainteresowania nowego posta po opublikowaniu filmiku, na którym jest zalążek stylizacji okazał się osiągnięty:) buziaki;***

      Usuń
  2. piękna bluza!:))
    bardzo fajne połączenie ze sprytnie
    przemyconym elementem sportowym :P
    piękna jak zawsze!
    buziaki!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana za, jak zwykle, cudowny komentarz <3

      Usuń
  3. Ta torebka jest śliczna, chce taką! *-*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. super stylizacja, ladna bluza;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mi tez bardzo podoba sie bluza :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie, bluza jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie, bluza fantastyczna, a Ty wyglądasz po prostu obłędnie boskoooo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta bluza jest świetna. Uwielbiam motyw kwiatów.
    www.magfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluza jest cudowna *.*


    www.dotyk-piekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna bluza i futrzak! ;)
    Mrs Vain

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze wyglądacie perfekcyjnie ... cholerka tym razem też.

    OdpowiedzUsuń
  12. Widziałam tą bluzę w sklepie. Jest piękna :)

    www.madameblossom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też od razu przypadła do gustu, dlatego od razu jak ją ujrzałam na ich stronie internetowej, pobiegłam do sklepu ją kupić ;)

      Usuń
  13. Uwielbiam łączy styl sportowy z eleganckim :)
    A Tobie to wyszło pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, też lubię taką kombinację, a sporo dziewczyn boi się miksować style, nie do końca rozumiem czemu, dla mnie uzyskany efekt nie jest ani dziwny, ani awangardowy, raczej wydaje mi się tastylizacja w miarę normalna, odrobinę ciekawsza niż podana w dosłownej wersji. Serdecznie pozdrawiam;*

      Usuń
  14. bluza śliczna ;D
    super zestaw, pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna stylizacja, tak i jak i Ty :)))

    Zapraszam na świeżą notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. genialne *.*
    obserwujemy ? http://neversaygoodbyeee.blogspot.com/?view=classic

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowne zjęcia! dopelnienie flmiku po ktorym nieogam sie doczekac stylizacji z blua!
    buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Stylizacja jest elegancka, ale nie całkiem. Wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne są takie bluzy :3

    palynaaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna bluza!!! super to zestawiłaś ze sobą :-)))

    http://deebson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Do twarzy Ci w bluzie! ;) Super zdjęcia i niekonwencjonalne połączenie sportu z elegancją!
    Jejku jaka Ty jesteś piękna!

    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję baaaardzo;) Czasem nie wiem już co odpowiedzieć na tyle miłych słów, więc pozostaje ciepło podziękować:)

      Usuń
  22. Świetna stylizacja..Połączenie tych stylów wszyło Fajnie :D
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, nie byłam pewna czy bluza na elegancko się przyjmie, ale po takich miłych komentarzach cieszę się, że zaryzykowałam:)

      Usuń
  23. Śliczna Torba!

    <3

    http://bloggerkakaro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna bluza - widać, że jest bardzo "wielofunkcyjna " :-) Bardzo podobają mi się kozaki i torebka ! Kamizelka cudo ! Wyglądasz pięknie !

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Jest wielofunkcyjna, dzisiaj mam ją ubraną na zupełnie inny sposób, chyba trzeba będzie niedługo zacząć uwieczniać chociaż pojedyncze zdjęcia telefonem;) Pozdrawiam!

      Usuń
  25. gdybym nie czytała Twojego bloga, a zobaczyła fotki, powiedziałabym, że nie jesteś Polką, ale jakąś zagraniczną aktorką ;) świetne zdjęcia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Boska Alicja!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Stylizacja świetna :) pozdrawiam

    http://angelikai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. ślicznie wyglądasz ;-) bluza jest genialna :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Zdjecie nr 1, 2 i 3 jak z katalogu modowego!!! Boze jaka ty jestes piekna! Wygladqsz jak swiatowej klasy modelka!

    OdpowiedzUsuń
  30. cudna kamizelka:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Bluza rzeczywiście robi wrażenie, świetny motyw :) Uwielbiam przełamywać trendy, więc połączenie sportowej bluzy z elegancką spódniczką i kozakami to dla mnie strzał w dziesiątkę :) Obłędny zestaw, stylowy i oryginalny, a przede wszystkim nie przekombinowany :) I ten futrzak..... czad! :) Gorące pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za spersonalizowany komentarz, super! :) <3

      Usuń
  32. piękną masz torebkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. UROCZO:)! W KONCU WIDZE PIEEKNE KOZAKI:)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, kupiłam je w tamtym roku, w tym niestety nie udało mi się żadnych znaleźć:(

      Usuń
  34. Wyglądasz rewelacyjnie! Niesamowicie dobrałaś kolorki :-*
    Ach ta figura i wdzięk :-*
    Zazdroszczę! ;-)

    Przy okazji zapraszam Cię do wzięcia w moim małym giveaway’u!
    Do wygrania wymarzona sukienka warta 200$, a dla pozostałych nagrody gwarantowane!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, dziękuję bardzo za tyle ciepłych słów! Pozdrawiam ;*

      Usuń
  35. Faktycznie ta bluza pasuję do sportowych jak i eleganckich stylizacji :)) Świetna jest!
    A Ty wyglądasz cudownie, masz prześliczny uśmiech :))

    Buziaki;*

    OdpowiedzUsuń
  36. Ta bluza jest cudowna!

    ¦ olusiek-blog.blogspot.com

    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  37. Boze jaka Ty jestes piekna!!! Jak gwiazda! Super bluza!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Czy wy naprawde same robicie te filmy i zdjecia!? Pelen profesjonalizm!!!
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę:) Dziękujemy bardzo! Ale mamy zamiar wciąż rozwijać się zarówno w dziedzinie robienia i obróbki zdjęć, jak i kręcenia oraz montażu filmów. Na razie filmy kręcimy aparatem, jeśli się przyjmą i wejdą na stałe jako element bloga, planujemy nabyć kamerkę, aby ich jakoś była jeszcze lepsza, a być może w niedługim czasie, jeśli wszystko dobrze pójdzie, pojawi się nowy obiektyw do mojej lustrzanki, który będzie mieć wpływ na wyższą jakość prezentowanych zdjęć.;) Dziękujemy bardzo za miły komentarz i pozdrawiamy!;)

      Usuń
    2. Gratuluje talentu bo jest czego! Wroze wam wielka przyszlosc!

      Usuń
  39. Ta bluza jest naprawdę przepiękna :)

    bekiandbeki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Rewelacyjne zdjęcia i stylizacja! Buty są z najnowszej kolekcji? Genialne!!!

    OdpowiedzUsuń
  41. świetny blog, a zdjęcia genialne! :)

    zapraszam do mnie! dailykamila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ciekawe połączenie. ;> Jesteś piękną kobietą. :)) PS:Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  43. Super ;)

    http://zwariiowanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Dziewczęta! Jesteście fantastyczne...przegladnęłam wszystkie Wasze posty, szkoda że dowiedziałam sie o Was dopiero niedawno. Trzymam mocno kciuki, bo jest pięknie! Powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń