czwartek, 2 stycznia 2014

Claret Accent

Wszystko w nadmiarze może się przejeść - dlatego postanowiłam drastycznie odejść od moich ukochanych, jasnych kolorów i postawić tym razem na total black look. No, powiedzmy "prawie" total black, bo prócz białych perełek przy nausznikach, jedynym akcentem kolorystycznym jest tutaj personalizowana bransoletka firmy BY ILO w kolorze czerwonego wina, który pięknie wybija się na tle czerni. Bransoletka składa się ze sznureczka i zawieszki, które możecie dowolnie ze sobą łączyć wybierając poszczególne elementy z oficjalnej strony firmy, którą znajdziecie klikając TUTAJ. Mnie zdecydowanie urzekło serduszko boczne (dostępne TUTAJ), na którym umieszczony został wybrany przeze mnie grawerunek. Taka personalizowana biżuteria może być nie tylko świetnym prezentem dla nas samych, ale także naszych bliskich, ponieważ oryginalne kombinacje i osobiste napisy potrafią podkreślić wyjątkowość każdej z nas. Więcej bieżących informacji na temat oferty BY ILO znajdziecie na oficjalnym fanpage'u  marki. Jeśli chodzi o stylizację to postawiłam na zimowy glam rock, zestawiając ponadczasową ramoneskę ze skórzanymi spodniami, ciepłym futrem z dość długiego włosia i ciężkimi "z natury" litami (rock), uzupełniając całość o oryginalne nauszniki z koralikami przypominającymi perły (glam).


Magda












FAUX FUR: PROMOD
JACKET: MANGO
PANTS: NN
SHOES: DEEZEE
BAG: GUESS
GLOVES: WITTCHEN
EARMUFFS: WINNERS
BRACELET: BY ILO

61 komentarzy:

  1. jejj, piękne zdjęcia, zazdroszczę takiej urody ;) naprawdę super, jak z okładki ;)

    obserwuję, zapraszam też do siebie jeśli chcesz
    http://xiness.blogspot.com/

    pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja! Bardzo, bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz w takim czarnym wydaniu ! Świetna kamizelka i lity !

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. miałam małe wątpliwości co do tej stylizacji ale teraz wiem, że to był dobry wybór ;)

      Usuń
  5. Świetna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bosko wyglądasz! Świetny jest ten zestaw

    OdpowiedzUsuń
  7. Madzia wyglądasz przepięknie :) uwielbiam futrzane kamizelki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne spodnie i torebka :) Ja zamiast małych słuchawek noszę duże, które bardzo grzeją w uszy :D Nauszniki 2w1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie, jak zawsze
    pozdrawiam cieplutko Agnieszka
    http://namojgust.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia, śliczna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja, ale nie dla mnie ;p

    palynaaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  12. Nauszniki są mega fajnie dobrałaś do nich fryzurę . Makijaż perfekcyjny i muszę przyznać ,że czerń Ci jak najbardziej służy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale masz piekne rzęsy, wyglądasz rewelacyjnie, bardzo podoba mi się całość, czerń rządzi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zadziwiacie tymi pięknymi zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownie! Każda sesja i stylizacja ma coś takiego w sobie, że aż przyjemnie się ogląda :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  16. masz odważną fryzurę, bardzo fajna:)!

    OdpowiedzUsuń
  17. mam bransoletkę w identycznym kolorze, tyle że kółko zamiast serduszka, uwielbiam takie prezenty :)
    świetnie Ci i w jasnych i w ciemnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj ja również lubię takie prezenty ;) pozdrawiam!

      Usuń
  18. Pięknie!
    W czerni wyglądasz równie pięknie!
    Zdjęcie nr 3♡
    Pozdrawiam cieplutko,
    najlepszego w 2014!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję!!! <3 Twoje komentarze zawsze wywołują uśmiech na mojej twarzy ;)

      Usuń
  19. mam świra na punkcie butów..te są cudowne..! mało powiedziane :P
    zapraszam do siebie :)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie! Masz śliczny uśmiech!!! Piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  21. Amazing post dear..:-)...you look so pretty....<3

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczny makijaż!!! Jakiego podkładu używasz? Masz niesamowitą urodę...jesteś modelką?

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ;) nie jestem modelką ;) do zdjęć pozuję tylko na potrzeby bloga ;)
      chwilowo używam podkładu LOREAL TRUE MATCH ;)
      pozdrawiam!

      Usuń
  23. Przesamowita stylizacja :)
    Ślicznie wyglądasz <3
    http://pandusia5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. jak zawsze rewelacja ;) a uśmiech Twój zniewalający ;***

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaka przepiękna stylizacja <3 A te nauszniki........ no i oczywiście bransoletka :). Przepiękne :)
    zapraszam do mnie może się coś spodoba
    dubisttyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładnemu we wszystkim ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Rewelacyjna stylizacja!!! A bransoletka jest super! Jestem twoją fanką!

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne buty!

    ¦ olusiek-blog.blogspot.com
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  29. Wygladasz swietnie zarowno w bieli jak i w czerni! Czy te rzesy sa Twoje? Jesli tak to zwzdroszcze! Moze zrobicie kiedys post o makijazu...krok po kroku czym i w jaki sposob sie malujecie? Wzrok mnie myli czy nauszniki to zarazem sluchawki? ;-) genialne! Pozdrowienia dla Ciebie i Alicji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) tak rzęsy są moje ;) to tylko kwestia tuszu ;)
      oczywiście mamy w planach stworzyć post o naszych makijażach ;)
      a nauszniki to faktycznie słuchawki, dość nietypowe ale świetnie się sprawdzają podczas większych mrozów ;)
      pozdrawiam!

      Usuń
    2. A jakiego tuszu uzywasz?

      Usuń
    3. False Lashes firmy MAC ;)

      Usuń
    4. Dziekuje za odpowiedz! ;)

      Usuń
  30. Jesteś PRZEPIĘKNA! *.*

    5waystobepretty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Jesteś bardzo śliczną dziewczyną.
    Śliczne botki
    Dołączyłam do grona obserwatorów.
    Dziękuje za miłe słowa
    kolorowy-kwiatuszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. obserwuje ;**
    obser=obser
    http://inspirations-blogg.blogspot.com/
    świetny fotograf ;** śliczna modelka

    OdpowiedzUsuń
  33. swietny blog! ;) rowniez obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. nie wiem jak nie odkryłam tego bloga wcześniej!<# świetne stylizacje,śliczne dziewczyny!:)
    +obserwuję<3

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam Cię! :) Stylizacja dopięta na ostatni guzik,wszystko idealnie przemyślane i dopasowane.
    Zapraszam w wolnej chwili do mnie http://wymieszanewfilizancekawy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam te same buty z DeeZee :), uwielbiam je, są niesamowicie wygodne :). Pozdrawiam. I zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc to są jedne z moich najwygodniejszych butów ;)
      Buziaki! ;)

      Usuń
  37. Świetny zestaw,wyglądasz prześlicznie! :))

    http://wardrobeordinarygirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń