poniedziałek, 6 października 2014

Combo of Styles

Większość z nas w okresie jesienno-zimowym rezygnuje z intensywnych kolorów i pasteli na rzecz szarości i czerni (chyba tak już jest, że nasz nastrój dopasowuje się do aury panującej na zewnątrz). Projektanci wyprzedzając pory roku decydują o tym, co w danym sezonie będzie modne, ale i tak to właśnie czerń i szarość niezmiennie są najpopularniejszymi jesiennymi kolorami. Dzisiejsza stylizacja jest bardzo prosta: czarny, cienki golf (nieodłącznie kojarzony ze stylem Steve'a Jobsa) zestawiłam z mini i oryginalną, szarą narzutką, która w kroju przypomina marynarkę, zaś w materiale wygodny sweter. Jak już wspomniała Magda duet czerni i złota jest hitem jesiennych pokazów, dlatego do tej dość minimalistycznej stylizacji dobrałam botki w bardzo modnym obecnie stylu militarnym, o takim właśnie połączeniu kolorystycznym. Duża brązowo-czarna torebka na ramię, wykończona złotymi dodatkami to idealny dodatek do tych charakternych butów. Kapelusze kocham od dawna, ale obecnie zapanował na nie prawdziwy szał i możemy je znaleźć w każdej sieciówce (i nie tylko), więc w mojej szafie pojawia się coraz więcej ich egzemplarzy.;) Tak naprawdę obecnie mamy niezliczoną liczbę jesiennych trendów, jestem ciekawa jaki jest Wasz typ najlepszego z nich? :)

Alicja













 






SWEATER/BLAZER: AIM STYLE
TURTLENECK: NN
SKIRT: H&M (SIMILAR HERE)
BOOTS: VENEZIA
HAT: PROMOD


39 komentarzy:

  1. Uwielbian twoj usmiech! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi się ta stylizacja,szczególnie kapelusz i narzutka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co to za pomadka blyszczyk na ustach? Piekny zestaw:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) :* Pomadka Paese, numer 55 (+ carmex jako baza, bo ta pomadka jest matowa) :)

      Usuń
  4. e tam, ja dalej chodzę w kolorowych ubraniach ;))

    http://mkujawska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podoba mi się takie zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka marynarka lub sweter to mój must have :) wyglądasz świetnie i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowny zestaw! bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękna jest ta "płaszczowa" narzutka!
    cudowna rzecz!
    niezwykle uniwersalna!

    OdpowiedzUsuń
  9. idealnie ! a sweter jest obłędny ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Zestaw jest idealny! + Jesteś taka piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam stylizacje z kapeluszami! A Tobie pasuje on idealnie! :) Buty i torebka nie przypadły mi do gusty, aczkolwiek w płaszczyku czy tam narzucie i sukience się zakochałam! :)

    http://endzoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny sweter i buty! Bardzo ciekawa sukienka! Ślicznie wyglądasz :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale Ty jesteś śliczna! ;o i stylizacja również baardzo mi się podoba. Obowiązkowo dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się całość!! :) Nic dodać nic ująć!! Marynarko sweterek cudowny!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię szarości okrutnie, wyglądasz fantastycznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. całość jest idealna!Super wyglądasz
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Gustowna stylizacja, trochę zimnooo.. miałaś na sobie rajstopy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam rajstop, zdjęcia były robione kilka dni temu, kiedy u nas było około 20 stopni, więc było mi ciepło jeszcze, bo dziś to by nie przeszło :P

      Usuń
  18. Świetnie! :) Masz piękny uśmiech!


    Zapraszam na swojego bloga:
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki masz kolor wlosow?

    OdpowiedzUsuń
  20. Niesamowite połączenie. Kocham ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylizacja. Sama bym się tak ubrała.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja! A do tego piękny odcień pomadki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mi się tu wszystko podoba, łącznie z Tobą;-) najbardziej kapelusz, cudny jest. Ogólnie całość bardzo gustowna i ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna "narzutka"! Idealne rozwiązanie na chłodniejsze dni

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna stylizacja:)Uwielbiam takie swetry!


    http://roxandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Blazer i torba są świetne! Przyjemny dla oka zestawik:)

    OdpowiedzUsuń