piątek, 13 czerwca 2014

Maxi Fun

Nie da się ukryć, że sukienki maxi to jeden z najgorętszych trendów  tego sezonu (informują nas o tym na każdym kroku na wszystkich portalach i w prasie o tematyce modowej). Z racji tego, że nie należę do najwyższych osób dość długo unikałam tego typu sukienek, aż do tego momentu - znalazłam tę "jedyną", której fason jest idealny dla niższych dziewczyn. Dlaczego? Bo nie pląta się po ziemi, w czym pomaga ściągacz umieszczony w miejscu talii, dzięki któremu można regulować długość sukienki. Ponadto rozcięcie na przodzie - dodaje sylwetce lekkości. Dekolt można dowolnie układać, ja przerzuciłam go na jedno ramię, żeby stylizacja nabrała więcej luzu. Kolor szary jest dla mnie niemal tak samo uniwersalny jak czerń i biel, chcąc go ożywić postanowiłam dobrać do niego w dodatkach intensywną pomarańcz i róż. Chciałam osiągnąć letni, ale miejski look, dlatego założyłam niezwykle modne teraz sportowe buty harmonizujące z resztą pod względem kolorystycznym. A czy Wy macie w swoich szafach sukienkę maxi?:)

Magda


















DRESS: PRESKA
SHOES: NIKE
BAG: GUESS
NECKLACE: RESERVED
BRACELET: BERSHKA


44 komentarze:

  1. w tej sukience wyglądasz rewelacyjnie!! :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. W zyciu bym nie wpadla na takie polaczenie! Wyszlo zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się bardzo Twoja fryzura podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale bosko! :)
    Ślicznie wyglądasz w takich włosach!:)

    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz. Cudna ta sukienusia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny look, bardzo fajna ta sukienka i torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Musze to napisać: masz świetny styl!
    Włosy,torebka,buty,sukienka-perfekcyjne połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna torebka... bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. szałowe zdjęcia! :D jest pięknie! :>

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny zestaw na sportowo i na luzie. Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  11. bosko! jaki rozmiar sukienki???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Mam rozmiar XXS ;)

      Usuń
    2. mam jeszcze ogromną prośbę, mogłabyś zmierzyć mi cm w pasie po maxymalnym rozciągnięciu? Byłabym bardzo wdzięczna ;)

      Usuń
    3. Przepraszam, że odpisuję dopiero teraz ale musiałam sprawić sobie centymetr krawiecki bo poprzedni się gdzieś zapodział ;) po max rozciągnięciu sukienka ma 43 cm x 2 :) mam nadzieję, że pomogłam ;)

      Usuń
  12. Wow, rewelacyjna stylizacja, totalnie moje klimaty - wyglądasz super! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. mnie się każda maksi plącze po ziemi, choć nie jestem najniższa (165 cm), ale że i tak noszę do nich obcasy, to przestałam się tym martwić ;)

    świetnie wyglądasz w swojej :) ja nigdy bym nie założyła do maksi sportowych butów, ale to dlatego, że wyglądałabym w takim zestawie... zabawnie ;) Tobie pasuje - jest lekko, miejsko i letnio ;)!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczny look! W tej stylizacji wyglądasz wprost nieziemsko- oczu nie da się oderwać od zdjęć! ;))
    Rewelacja ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. mam jedną maxi sukienkę ale nie umywa się do Twojej :)


    pozdrawiam
    Kasia http://nieperfekcyjnakasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjnie wyglądasz! Ja nie mam maxi,mam tylko 160cm wzrostu,więc pewnie śmiesznie bym wyglądała;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam tylko 160 cm wzrostu - wszystko zależy od kroju sukienki ;) Ta jest na mnie delikatnie za długa pomimo tego, że wybrałam rozmiar XXS ale podciągam ją delikatnie na gumce i nosi się świetnie ;)

      Usuń
  17. Cudownie :)

    http://madeleinelifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna sukienka, chyba też się na nią skuszę ! :) Pozdrawiam
    http://kellyssfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. cudna sukienka:) i swietna fryzura:)
    zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjna sukienka! To rozcięcie dodaje jej charakteru! Świetnie dobrałaś dodatki! Ja ostatnio też kupiłam sukienkę maxi, którą możesz zobaczyć w najnowszym poście :-) Miałam ten sam problem co Ty, ale teraz mamy taki wybór fasonów, że niższe dziewczyny też znajdą coś dla siebie :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie super połączenie,wyglądasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Niby zwykła dresowa kiecka ajak fajnie! jest sex!:)

    poszukuję podobnej tylko bez odcięcia na tali:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  23. zainspirowałaś mnie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądasz zniewalająco :) taka dziewczęca a mogłabyś w tym stroju biec do okoła świata !

    OdpowiedzUsuń
  25. piękna sukienka, lubię taki styl:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak Wy to robicie,że zawsze wyglądacie tak zachwycająco ?:D

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepięknie w niej wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  28. mega fajne nike'i !

    http://gabriella-own-paradise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Super wyglądasz. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  30. genialne;))
    pozdrawiam serdecznie;) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. JAKA ŚLICZNA, Z PERFEKCYJNYMI WŁOSAMI :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna sukienka :) Wyglądasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna sukienka:)Też mam szarą maxi:)

    OdpowiedzUsuń