niedziela, 30 listopada 2014

Black Fur Rug

Moje zamiłowanie do futer (sztucznych!) pojawiło się już w tamtym roku, kiedy to "zachorowałam" na futerko w panterkę, a zaraz po nim dokupiłam jeszcze jedno - krótkie w kolorze ecru. W tym roku zdobyłam prezentowanego poniżej czarnego futrzaka, którego tak naprawdę możecie kupić chyba w każdej sieciówce - moje futerko pochodzi ze Stradivariusa, ale niemal identyczne widziałam w Mango i New Looku. Magda pokazała bardzo oryginalne i inspirujące zestawienie, ja dla odmiany postawiłam na totalną klasykę - ponadczasowe połączenie czerni i bieli, prosta sukienka, elegancki kuferek - jedynie muszkieterki dodały więcej pieprzu temu zestawowi.;) Żeby nieco "odmłodzić" ten set postawiłam w wizażu nie na czerwoną, a na pomarańczową szminkę, która moim zdaniem dodaje  lekkości i dziewczęcości całej stylizacji i pasuje do każdego typu urody. A ja dziś mam do Was pytanie w kwestii makijażu: jaki najbardziej lubicie używać kolor pomadki w sezonie jesienno-zimowym? Staracie się dostosować go do swojego typu urody, czy raczej kupujecie dany kolor dlatego, że po prostu Wam się podoba?:)

Alicja

















FAUX FUR/FUTRO: STRADIVARIUS
DRESS/SUKIENKA: FASHION LAND (PODOBNA TUTAJ)
SHOES/BUTY: WILADY.PL
BAG/TOREBKA: DAVID JONES

44 komentarze:

  1. Świetna stylizacja. Podoba mi się połączenie bieli z czernią.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja ! Świetnie wyglądasz ! ;)
    Niestety ale nie lubię futer ;c Ale Tobie bardzo pasują ;D
    Zapraszam do mnie - sytuacjabez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz bosko :-) futerko i buty wymiatają :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ŚLICZNIE<3

    ____________________________________________
    fashionblogger,styling&makeupArtist
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. futrzaki uwielbiam w każdym wydaniu :)
    ten ujmuje mnie dwoma rzeczami - "porządnie" wygląda i sprawia wrażenie ciepłego :)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kozaki i futerko <3
    www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjnie wyglądasz, to futerko jest śliczne. a w kozaczkach wyglądasz mega seksowanie :D
    i masz piękne ząbki, których ci zazdroszczę ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz swoje zęby? Są idealnie proste i białe :)

      Usuń
    2. Jeszcze jedno pytanie:) Czy te buty są wygodne?

      Usuń
    3. Hehe dziękuję bardzo, nie spodziewałam się,że ktoś mi powie, że mam idealne zęby ;) na co dzień stosuję zwykłe pasty wybielające typu blend-a-med 3d white with pearl, ciemniejsza szminka kontrastuje bardziej z zębami przez co też wydają się jaśniejsze ;) buty są naprawdę wygodne, a jestem bardzo na to wyczulona, bo mam problem z podbiciem i ciężko kupić mi wygodne buty, a z tych jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń
  8. Pięknie! :) Futrzak jest świetny, buty też baaardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastycznie wyglądasz kochana! Cudowne futerko :)

    OdpowiedzUsuń

  10. Jak pięknie! :)

    Zapraszamy z małym Łobuzem w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna stylizacja! Klasyka zawsze wygrywa :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny seksowny look :) ja też uwielbiam futerka, wszelkiego rodzaju :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz ;)) Zapraszam do mnie ;* www.worldbymyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wyglądasz. Genialne futerko ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. U was jak zawsze perfekcyjnie. Cała stylizacja idealna ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudoownie wyglądasz! Faktycznie ta pomarańczowa pomadka fajnie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowna stylizacja :) pięknie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  18. ale cudowne futerk! Wygladasz cuuudownie!

    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się podobasz! Ile masz wzrostu? Wyglądasz jak profesjonalna modelka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :* Nie wiem czym to jest spowodowane, ale wszyscy mi mówią, że na zdjęciach wyglądam na wysoką,a mam maksymalnie 163 cm (zależy gdzie mnie mierzyli ;)),więc ani wzrost,ani wiek na karierę modelki mi nie pozwolą :D

      Usuń
  20. Aaaa widziałam Cię w AVANTI! Tam miałaś okulary i nie przypuszczałam, że jesteś aż tak piękna! Powiedz mi jakiego podkładu używasz!?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, dziękuję za przemiły komentarz :) zawsze mi się wydawało, że w okularach wyglądam lepiej, a tu taka niespodzianka :D przez cały rok używam 1 podkładu, nawet nie zmieniam odcienia, bo dopasowuje się do koloru skóry - póki co mój ideał Dior, Diorskin Forever, kolor 031 . Pozdrawiam!

      Usuń
  21. Wszystko idealnie dobrane, jak zawsze zachwycacie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wow, wyglądasz zjawiskowo w tej stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepięknie wyglądasz,stylizacja idealna,bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  24. na futro zachorowałąm w tamtym roku, ale nie kupiłam. Przez Ciebie teraz znowu mam ochotę kupić:)

    wygladasz super:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  25. Perfekcyjne biało- czarne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Futerko idealne! Szukam dla siebie w odcieniach szarosci:)
    Kolejna stylizacja przypadla mi do gustu:))
    caluje:***

    OdpowiedzUsuń
  27. I get many information about the Fur rug and i appreciate your work.

    OdpowiedzUsuń
  28. Kup naturalne futro. Jesteś tego warta.

    OdpowiedzUsuń