piątek, 15 sierpnia 2014

Cycle "One Item, Two Combinations": Slip-On (Part 1)

Jakiś czas temu w  komentarzach pisaliście, że polubiliście nasz cykl postów "Jedna rzecz, dwie kombinacje", dlatego też jeśli tylko nadarza się taka okazja, staramy się do niego wracać. Tak jest i tym razem. Buty typu slip-on były niekwestionowanym hitem lata, co nas wcale nie dziwi, bo same nie mogłyśmy się im oprzeć i każda z nas sprawiła sobie takie trampki.:) Dlatego też jestem jeszcze bardziej zadowolona na samą myśl, że sezon jesienny wciąż będzie do nich należeć. Pasują naprawdę do wszystkiego, co postaramy się Wam udowodnić właśnie w tym cyklu postów. Jedynym problemem może się dla Was (nas też ;)) okazać jaki model wybrać - jest dostępnych tyle przepięknych kombinacji materiałów i wzorów, że ciężko zadowolić się tylko jedną parą.;) Ja już idealne dla siebie znalazłam, jeśli Wy także, to gratuluję, a jeśli jeszcze nie - to życzę powodzenia, bo naprawdę warto się trochę natrudzić, żeby ostatecznie mieć je w swojej szafie (dla mody i wygody :)).
Alicja



















JACKET: MANGO
TOP: AIM STYLE
JEANS: DENIMBOX (PODOBNE ZNAJDZIECIE TUTAJ)
SHOES: LABOTTI
BAG: ZARA
HAT: H&M
SUNGLASSES: NN

51 komentarzy:

  1. Wow, świetne zdjęcia! I stylizacja, w zasadzie wydawało mi się, że pokazujesz dwie różne, dopiero potem zauważyłam, że raz masz kapelusz, a raz okulary i reszta bez zmian, a stylizacja przy każdym z tych dodatków nabiera zupełnie innego charakteru, super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. popieram słowa anonima :)) to samo chciałam napisać :>

      Usuń
  2. nie dość, że piękna z Ciebie kobieta to jeszcze stylówka jest obłędna !

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana wyglądasz rewelacyjnie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Marze o takich butach! :)
    Rewelacyjna stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ! Niby prosta kombinacja a w calosci daje super efekt .mysle ze kazda z nas ma podobne ciuchy w swojej szafie a ty dalas pomysl jak je polaczyc. Brawo . swietnie to wyglada .

    OdpowiedzUsuń
  6. pomimo że nie cierpię tego trendu z brzuchami na wierzchu to ładnie wyglądasz, podobają mi się buty i marynarka !

    OdpowiedzUsuń
  7. i w kapeluszu i bez niego - a w okularach - bardzo mi się podobasz :)
    zdjęcia są piękne, a całość jest taka... czysta.
    to pierwsze skojarzenie, jakie mi się nasunęło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko w tym zestawie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o mamo ,idealny kapelusz! calosc prezentuje sie znakomicie !!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeden dodatek może zmienić w stylizacji naprawdę dużo i ty to pokazałaś. W kapeluszu wyglądasz bardzo dziewczęco, ale to okulary nadają stylizacji charakteru :) W obu przypadkach świetnie wyglądasz :) A co do butów to są naprawdę efektowne i na pewno wygodne :)
    Zapraszam do mnie
    lexilux.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. cudeńko uwielbiam taki styl, klasyycznie i po prostu cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. ale świetny zestaw! :)
    obserwujemy?
    http://jjustyys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Trampki tego typu rzeczywiście rzadza w świecie mody tego lata <3 ślicznie xd

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowicie wygląda ta stylizacja, a butami zachwycam się bez konca :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wygladasz :)
    buty są śliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia !!
    Bardzo ładna stylizacja ;)
    Świetny blog
    Zapraszam do mnie sytuacjabez.blogspot.com
    ;3

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się taka całość podoba, a buty rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  18. To jest to! Noszę się ostatnio podobnie :)
    Trampkom slip-on również nie mogłam się oprzeć i pokochałam je od pierwszego noszenia ;)

    Pozdrawiam, swiatcharlotty

    OdpowiedzUsuń
  19. R E W E L A C J A !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cuudownie wyglądasz, a buty strasznie mi się podobają, mam w planach zaopatrzyć się w klasyczne czarne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Takie buty są bardzo uniwersalne i wygodne :)
    wyglądasz przepięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Całość idealnie się prezentuje. Bardzo podoba mi się takie proste połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny outfit, chociaż jeśli mogłabym się podzielić moją mądrością, to nie lepiej buty, szpilki? Ale w tych też ładnie ;)
    www.agnes-malinowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Mega w moim typie !
    A w kapeluszu się zakochałam ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. fenomenalny zestaw !

    http://amachuano.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Prześlicznie :) uwielbiam takie buty :) kapelusz jest rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  27. Fantastycznie wyglądasz! Piękna stylizacja - prosta i z klasą! Nie mam jeszcze takich butów w swojej szafie, ale patrząc na Twoją propozycję ich noszenia muszę sobie takie sprawić :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyglądasz po prostu perfekcyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  29. idelalnie, jestem pod mega mega wrażeniem ! pieknie !
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  30. wow!
    jestem kompletnie zauroczona!
    wyglądasz bosko!
    jestem zakochana w całej stylizacji!

    pozdrawiam cieplutko!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo podobają mi się zdjęcia. :) poza tym te spodnie - uwielbiam takie poszarpane! <3

    OdpowiedzUsuń
  32. jestem zachwycona całością! i ten kapelusz!:D

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Oszałamiająco! Jestem pod wielkim wrażeniem tego zestawu- cudownie ♥ :))
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie mogę się przekonać do tych butów, ale zdecydowanie podoba mi się ten zestaw! Wszystko pięknie dopracowane! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Również pokochałam slip on! Podoba mi się stylizacja. Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  36. swietne zdjecia i stylizacja !
    http://www.karolinagespucci.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Wspaniałe buty! Cała jesteś mega <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Super stylizacja :-)

    http://tina-y-wera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń