czwartek, 24 października 2013

My Must-Have - Checker (Part 2)

Dzisiejszy post stanowi kontynuację wczorajszego wpisu Alicji. Ale tak naprawdę tych kontynuacji będzie znacznie więcej, bo mamy zamiar pokazać Wam niejedno oblicze kratki.;) Tym razem pozostajemy w grunge'owej stylistyce, ale oczywiście niedosłownie - kraciastą, flanelową koszulę postanowiłam zestawić ze skórzaną spódniczką z koła (kreowana jako hit jesieni), prostymi botkami i jedynym, póki co, pasującym do mnie kapeluszem - melonikiem.;) Skoro kolorystyka pozostała dość spokojna (jedynie czerń i czerwień), zaszalałam z poszczególnymi elementami - kapelusz z uszami, koszula z ćwiekami, spódnica ze skóry - starając się właściwie wyważyć oryginalność tej stylizacji.

Magda







SHIRT: TALLY WEIJL
SKIRT: BERSHKA
SHOES: H&M
HAT: BERSHKA
JEWELRY: APART, DIESEL

81 komentarzy:

  1. świetny klimat, kojarzy mi się z amerykańską farmerką :D
    jestem już fanką waszego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy!!! Po raz kolejny wywołałaś ogromny uśmiech na mojej twarzy ;)
      My również na bieżąco śledzimy Twoje posty!!! <3

      Usuń
  2. Świetne zdjęcia!
    Uwielbiam czerwone koszule *.*
    Obserwuję i pozdrawiam!

    http://whendreamsturnouttobetrue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my odwdzięczamy się tym samym i oczywiście też obserwujemy!!! <3

      Usuń
  3. wow , fajne zestawienie , fajne z was dziewczyny , z miłą chęcią dodaję do obserwowanych :) pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie :)
    zapraszam do siebie : http://giioovanni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne! ; )

    pozdrawiam,
    posionwasacure.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ten kapelusz jest wprost genialny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję!!! to jedyny (do tej pory) dostępny kapelusz który do mnie pasuje ;)

      Usuń
  7. kocham koszule w kratę , więc dla mnie zxestaw idealny. Świetnie wyglądasz!:)))
    obserwujemy? Ja już. www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Love the shirt and skirt. Will you like to follow each other on GFC, FB or Twitter? Love
    New Post Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam !
    Obserwujemy ?
    Zapraszam : http://exceptionalchicbydaro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Co tu dużo mówić... onieśmielasz mnie! Wyglądasz fabularnie!
    Masz figurę jak modelka! I tak samo pozujesz!
    Świetny post! Gratuluję zdolności i talentu do zaciekawienia mnie!
    Zawsze będę tu wracać po więcej :*


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za cudowny komentarz!!! :***
      Nawet nie wiesz ile radości przyniosły mi Twoje ciepłe słowa!
      <3

      Usuń
  11. ŚLICZNIE <333

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. I follow you on GFC. Follow back? Love
    New Post Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny blog :)
    cookiesandfashionn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie tu wyglądasz Magda ;)
    PS. Fajna zielona sceneria :DD
    zapraszamy na nowy post www.gangetpolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwujemy jeśli tak to zacznij jak nie to przepraszam.
    http://julia-juuulia.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś naprawdę śliczna. Co tu duzo mówić, figura idealna, zestaw tez bardzo fajny. nic dodać, nic ująć :) oczywiście również obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie wyglądasz. *.*
    Obserwuje+liczę na to samo :)
    http:/onedirectiooonnn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnaaa czapkaa.. ogólnie świetny styl i bloog. :d
    Jesteście moja inspiracja *_*
    Zapraszam do mnie - http://night-luck.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna stylówa :D
    zapraszam do mnie
    http://paatrycja-patrycja.blogspot.com/
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  20. Przecudnie wyglądasz :)
    Obserwuję :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia!

    Również obserwuję ;)
    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. piękna kraciasta koszula:) takiej mi brakuje w szafie:)
    obserwuję, wpadnij do mnie www.mistake.com.pl
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziewczyny dziękuję Wam bardzo :) Wasz blog też jest bardzo fajny i chętnie dodałam do obserwowanych! Świetne stylizacje, będę miała co przeglądać. Pozdrawiam, Daria

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne połączenie ;)
    I ten kapelusz *___*
    Obserwuję ;]
    xoxo
    maly-ale-wielki-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaka śliczna *.* I zajebisty kapelusz i ogólnie zestaw ! :D
    Obserwuję
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna stylizacja , uwielbiam takie z ''pazurem''. Zdecydowanie me gusta *-*
    Pozdrawiam
    http://modowyfreestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. genialnie! i ten kapelusz *.*
    obserwujemy? ja już:)

    OdpowiedzUsuń
  28. cudownie wyglądasz <3
    bardzo podoba mi się blog.
    cieszę się że na niego natrafiłam :)
    również obserwuję, miłej niedzieli :*

    OdpowiedzUsuń
  29. widziałam taki sam kapelusz w c&a jest boski <3
    zapraszam do skomentowania najnowszego wpisu
    uszatkaa.blogspot.com
    co ty na to żebyśmy obserwowały i NAPRAWDĘ do siebie wpadały. Jeśli chcesz to zaobserwuj i napisz a ja zaraz się odwdzięcze :3 +jeśli zaobserwujesz również na blogovin dam ci 10 komentarzy tylko napisz że obserw na bloglovin :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Cała stylizacja mi się podoba. Ale koszula i tak jest najlepsza ! : )

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowna :*
    Fajny kapelusz ^^
    Obserwuję <3
    http://elblogderebeka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne zdjęcia!
    Świetne stylizacje! :D
    Obserwacja za obserwację? :D

    http://chwila-w-obiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. dzięki za komentarz :)
    genialne zdjęcia! :)
    + również obserwuję :)
    free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale śliczna! I ten przepiękny uśmiech. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jaki piękny uśmiech *_*
    Dziękuje za miłe słowa i obserwacje, ja także obserwuje :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczny zestaw! Boże genialne zdjęcia i ty <333
    Obserwuję! ♥
    ♠ olusiek-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne zdjęcia, bardzo fotogeniczna buzia będę to zaglądać :)

    Obserwuję - musowo :)
    Zapraszam również do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. świetna stylizacja
    śliczna dziewczyna
    ale popracowałabym nad jakością zdjęć

    www.ddoubles.tk
    www.ddoubles.tk

    OdpowiedzUsuń
  39. Skąd ty wzięłaś tak ciekawy pomysł na tą koszulę? ;) Świetnie,
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. * * *dziękujemy za ««komentarz;>>
    jesteście już w linkach;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Boskie! Bardzo podoba mi się spódnica. Obserwuje ;)

    http://myother-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. kratka spodnica ale ten kapelusz megaa;]
    !!
    w wolnej chwili zapraszam do siebie:)
    nattalja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Ach Magdalena ( moja imienniczko! ) - świetnie się prezentujesz, pierwsze zdjęcie mnie urzekło <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Jesteście takie śliczne i bardzo fajnie się ubieracie ;)
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  45. ale ty masz zniewalający uśmiech ;)
    Może wspólna obserwacja ?
    http://indiesan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. od razu obserwuje:) świetne zdjęcia i stylizacje! ps, dziekuję za odwiedzinki i zapraszam częściej:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Witam. Ja również obserwuję :) i jesteście bardzo śliczne az zadroszcze :) i moja ikonka z obserwujacych to angelikaindyka bo nie wiem czemu mi sie to tak wyswietla i mam prosbe jak bys mi daly znac czy bez problemu mozecie wejsc na mojego bloga z obserwujacych , byla bym wdzieczna :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Fajna stylizacja!Piekna usmiechnieta dziewczyna :)
    zapraszam na mojego bloga!
    xoxo
    Patinka patinkasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń