piątek, 27 września 2013

White Can Be Wild

Panterka - motyw, który z jednej strony jest kontrowersyjny i budzi w ludziach skrajne emocje, z drugiej zaś króluje w modzie od dekad. Sytuacja ta nie zmieniła się także w tym roku - sezon letni za nami, i jak widać na załączonym obrazku print ten musiał zagościć w mojej szafie;) Chcąc osiągnąć ostrzejszy charakter stylizacji panterkową koszulę zestawiłam z białymi, postrzępionymi szortami wykończonymi metalowymi dżetami, czarnymi butami i koniecznie złotą biżuterią,. Aby zwieńczyć ten look w makijażu zastosowałam czerwoną szminkę i grubą, czarną kreskę na powiece. Motywy zwierzęce wracają do łask projektantów co roku, lecz to właśnie panterka rządzi na wybiegach w sezonie jesień/zima 2013. Tym razem jednak owy wzór  powinien zostać złagodzony poprzez połączenie go z neutralnymi kolorami typu beż, biel, czy też brąz.

                                                                      Alicja







SHIRT: ZARA
SHORTS: ZARA
SHOES: ZEBRA
BAG: ZARA
JEWELRY: DYRBERG/KERN, GUESS
SUNGLASSES: RAY-BAN

1 komentarz:

  1. O jak ładnie. Kiedyś nie lubiłam panterki, ale od jakiegoś czasu bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń